יום רביעי, 15 באפריל 2009

לקראת הבגרות במדעי המחשב..חשבתי לפתוח בלוג לכיתה שלי...

ב 14/5 תתקיים בגרות במדעי המחשב, מאחר ואני מגישה לבגרות,
חשבתי לפתוח בלוג בו יכולו התלמידים להעלות שאלות , לשתפ אותנו בבעיות, חששות וכ'..

עם החזרה ללימודים אני אדריך את התלמידים, למרות שאני משערת שהם בקיאים טכנית בשימוש בבלוג, מצאתי באתר מסע
כיצד להדריך את התלמידים:

בשלב הראשון של הוראה מבוססת בלוגים צריכים להסביר לתלמידים כללי התנהגות באינטרנט וסטנדרטים מקובלים של זכויות יוצרים ואתיקה (Grabe & Ggrabe, 2001).
כך לדוגמא, מלמדים את התלמידים כי אין לזהות בבלוגים שלהם שמות מלאים של מורים, תלמידים אחרים ואין לחשוף מידע אישי או מספרי טלפונים וכתובות אישיות. הדגש צריך להיות בשלב הראשון של ההדרכה על עקרונות של כבוד האדם באינטרנט וחשיבות הפרטיות .

בשלב שני צריך ללמד את התלמידים עקרונות של עבודת צוות כי חלק גדול מהפעילות שלהם ביצירת הבלוג הכיתתי היא עבודת צוות.

אני אשתף אתכם, בהתקדמות של הבלוג...מקווה שיצליח...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה